1st Giveaway by My Kitty Kawaii

05:46

ASSALAMUALAIKUM :)


Dah lama gila tak join GA nie , hari nie kene invite dengan seorang blogger yang juga penjual barang komestik di online . mari kite memeriahkan GA cik KITTY KAWAII nie k :D

Klik banner comey ini untuk join ! :D

produk yang kiera pilih jika kiera menang 

 Haaa , jika kiera menang kiera nak produk 'DR. JOHSON HOT & COOL SLIMMING GEL' Produks Untuk hape tu yea ? Haaa . Meyhh kiera bagitahu . 

Dr. Johnson Hot & Cool Slimming Gel dibuat melalui teknologi yang inovatif. Ekstrak lada hitam dan gingko extract untuk mempromosikan lipolisis serta mengurangkan nisbah sel lemak. Ia berterusan berfungsi untuk membakar lemak sehingga 6 jam dengan kesan panas dan sejuk.

Berkesan dalam menyingkirkan lemak dan selulit pada paha dan punggung. Bekerja untuk membakar asid lemak dan membebaskan tenaga baru di dalam kulit. Rawatan anti-selulit bio-teknologi mengandungi bahan baru pelangsingan badan yang membantu untuk mengurangkan penampilan selulit.

KESAN PENGGUNAAN:
* Decrease "orange peel" fat by 80%.
* Increase skin firmness by 28%.
* Decrease "orange peel" lining by 10%.
CARA PENGGUNAAN:
* Sapu dan urut perlahan-lahan pada seluruh kawasan pinggang, paha dan punggung.
* Pakai pada waktu pagi dan sebelum tidur atau selepas mandi.
KANDUNGAN:
♥ 150 ml.
Sebab nape kiera pilih produk ini ?

* sebab kiera mahu mencuba menggunakan produk DR. JOHSON pulak. Kiera nie mempunyai masalah kegemukkan yang sukar untuk kurus. so, kiera berminat untuk mencuba produk tersebut :)


p/s : kiera sudah follow blog n like fanpage kitty kawaii . kiera follow ke #2 :) and first person yang like fanpage sis yaaa ;)

Hope menang :D tq invite yaa 

mangsa korban tag :

You Might Also Like

3 coklat cadburry

Popular Posts

Like us on Facebook

hey bonjour ! give me you some notice when you come here :)

Flickr Images