SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by MrPetak.Com

01:51

klik untuk join :)
pengalaman yang tak leyh kiera lupakan time puasa ialah :
tak silap kiera time puasa tahun lepas . mase tu kiera dan adek kiera je yg ada kat rumah . ibu yah p antar adek kiera lgy sorang balik ostel , lame jugak kitorang kene tinggal . tengok jam dah dekat nak azan maghrib , kiera kol moms kiera , dea suh goreng ape yang patut . so , kiera goreng la ape yg ada kat dalam peti ais tu , kalau korang nak tao , kiera nhe kalau ngah goreng apa-2 , mesti tangan tu mengatai cubit sikit makanan tu , so , dengan tidak sengaja nye kiera melantak 2 ketul nuget sampai menjilat celah jari . Hahaha ! , tetibe adek kiera tegur . 'Kak ! kau lupo ko ?' . kiera yang tengah masuk air tak paham apa yg dea cuba sampaikan . sampailah dea kate yg kite sedang puasa . kiera yg terkejut beruk , dengan cepat-2 basuh mulut dan memintak ampun kerana terlupa macam nenek tua . Adek kiera asyik tergelakkan kiera , dea tak cayo kiera tak sengaja termakan , dea nak bagi tao parent kitorang tentang hal ini , kiera sudah jadi takut , pucat lesi , separuh nak mati . bgtao tolong jangan bgtao parent . So , dengan kesempatan ini , adek kiera mencekik duit kiera . melayang rm10 . Haii duit , sonang bona kau melayang kan ? So , kejadian hari tu hanya kiera dan adek kiera yg gila-2 tu je yang tao .. Tamat -

You Might Also Like

4 coklat cadburry

Popular Posts

Like us on Facebook

hey bonjour ! give me you some notice when you come here :)

Flickr Images